Tervetuloa sivuillemme
Sipoon Perussuomalaiset on vaikuttanut sipoolaisten asukkaiden puolesta vuodesta 2008. Olemme kaksikielinen yhdistys kuten Sipookin ja ruotsinkielinen jaostomme on toiminut vuodesta 2021.
Olemme kasvaneet pienestä ryhmästä todelliseksi voimatekijäksi Sipoossa. Meillä on kolme kunnanvaltuutettua ja edustus kaikissa keskeisissä lautakunnissa. Äänestimme johdonmukaisesti sipoolaisten perheenemäntien ja -isäntien puolesta: kohtuuhintaisen asumisen, järkevän velkaantumisen hillitsemisen ja kyläkoulujen puolesta.
Esimerkiksi kevään 2025 tilinpäätöskäsittelyssä nostimme esiin Sipoon lainakannan kasvun 11 miljoonalla eurolla yhdessä vuodessa – ja vaadimme, että kunta pitäisi kirjanpidolliset asiansa kunnossa. Me emme hyväksy tyhjiä lupauksia. Sanomme sen mistä äänestimme, ja äänestämme sen mitä lupasimme.
Jos arvostat suoraa puhetta ja oikeasti toimeenpantavissa olevaa politiikkaa, olet oikeassa paikassa. Tule mukaan!